Набор проективных картинок для работы психолога «Яблоко и червячок»

 

107826637_IMG_3951

Набір проективних картинок «Яблуко і черв’ячок» В.Назаревич для діагностики та корекції дітей і дорослих може використовуватися в роботі з будь-якими діадними структурами особистості: я-стрес, я-родина, я-здоров’я, я- ресурси, я – мета, я – проблема, я- завдання, я- умови, я- гроші та інше. У картинах представлений варіативний ряд взаємодій двох складових яблука і черв’ячка. Картинки яскраві, позитивні можна використовувати при розвитку просторових орієнтацій у дітей на етапі їх формування в дошкільному віці при вивченні іноземних мов, для розвитку зв’язного мовлення. У психотерапії застосовувати з клієнтами для терапії посттравматичних станів і внутрішньоособистісних конфліктами. У наборі 16 зображень, які допоможуть зобразити повний спектр можливих взаємодій в діадних об’єктах. Набір картинок «Яблуко і черв’ячок» є проективним інструментом психолога для швидкого виходу на психологічну проблему клієнта за допомогою метафоричних образів яблука і черв’ячка. Де образ «Я» клієнта може бути представлений в різних зручних для нього образах: Я-як яблуко або Я- як черв’ячок. Картинки виконані з використанням двох основних психоаналітичних символів – яблука і черв’яка, і зображують різні форми взаємодії цих двох елементів. В рамках діяльності психологів, педагогів і соціальних педагогів картинки можуть використовуватися для діагностики психічного стану клієнта і для аналізу впливу стресових факторів на цілісність особистості. Як варіант яблуко може символізувати образ – Я, черв’ячок негативні впливи, які відчуває особистість під впливом різних факторів середовища. Також картинки можна використовувати для таких форм психологічної роботи:
- Самодіагностики психічного стану;
- З метою створення психотерапевтичних казок;
- Для корекційної роботи при подоланні стресу;
- З метою розвитку мовлення дитини;
- З метою розвитку мислення дитини і формування уяви;
- В рамках психологічного супроводу сім’ї
-для роботи з сімейними відносинами в шлюбі (Хто яблуко, хто черв’як, рівень їх взаємодій);
- З метою отримання психологічної інформації про емоційний стан клієнта (На який з карток черв’ячок радісний і щасливий і чому?);
До картками пропонується повне методичне керівництво з поясненнями символів карток і методи роботи психолога з картинками, казки для психологічного супроводу при використання картинок в арт-терапії, протоколи інтерв’ю.

Діагностико-корекційні психологічні картинки «Яблуко і черв’ячок» рекомендовано використовувати для роботи:
- Батьків як розвиваюча методика і техніка казкотерапії;
- Психологів для діагностики та корекції особистості;
- Педагогів при розвитку мовлення дитини.
Автор розробник набору Назаревич Вікторія В’ячеславівна